SLUŽBY  
  Výpočtová technika  Všeobecné
 

 

 
 

           

 Tvorba webovej stránky  -  viac...

 Grafické práce na počítači

  Doučovanie, prednášková činnosť

 Kúpa a predaj tovaru

   

 

 

 

 

Cenník si vyžiadajte elektronicky!

          

 Reklama, inzercia a propagácia

                                  viac...

 Marketing a prieskum trhu

 Vedenie účtovníctva

 Činnosť účt.poradcov

 Preklad. a tlmoč.služby

 Organizovanie kurzov

 Vydavateľská činnosť

 Fotografické služby

 
 
   
   
   Živnosť bola zaregistrovaná Obvodným
 úradom v Dunajskej Strede,
 č.: Žo-2004/01933/2/BER
 č.: OŽP-A/2006/12851-4/CR1
 č.živn.reg.: 210-17720.

 

 

Reklamačný poriadok

 

 1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciach sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.

 2. Reklamácie sa vybavujú počas otváracej doby v tej prevádzke, kde bola služba poskytnutá, alebo kde bol tovar zakúpený:

     Názov a miesto podnikania:     Hajnalka Mážárová – PC CENTER

                                                   930 10 Dolný Štál 615. SR

 reklamácie vybavuje: (meno, funkcia, tel.č.): Hajnalka Mážárová, informatik, 0903 624 984

 3. K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúru, príjmový pokladničný doklad).Druhy reklamácií a ich vybavenie:

 a) záručná reklamácia

     Predávajúci poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka. Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia

     produktu zákazníkom. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr v posledný deň záručnej doby.

     Záručná reklamácia sa vybaví podľa možnosti hneď (v prípade opodstatnenosti), a to výmenou tovaru za bezchybný, alebo

     poskytnutím náhradnej, bezvadnej služby. Ak výmena nie je možná, predávajúci zabezpečí záručnú opravu v lehote do 30 dní,

     alebo ak to nie je možné, zoberie vadný výrobok späť a vráti kúpnu cenu.

     Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak vada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním, alebo používaním na

     iný účel, alebo za iných podmienok, ako sa má.

 b) reklamácia omylu v množstve, druhu, akosti, ceny, a pod.

     Osoba vybavujúca reklamácie ihneď zistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.

 4. O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list /reklamačný lístok/ dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ,

     originál sa založí. Reklamačné listy sa číslujú vzostupne, a každá reklamácia sa zapíše do knihy evidencie reklamácií.

 5. Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, predávajúci písomne oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie, a to

     najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

 V Dolnom Štále dňa 1.07.2007